GROWITHUS

T

TAKTYKA

Każda kampania posiada cel, efekt do którego dążymy razem z klientem. Dobrze przygotowana strategia, wypracowana „big idea” i taktyka to fundamenty powodzenia kampanii. Na etapie taktyki wchodzimy w skórę konsumenta i poszukujemy trendów. Dlatego wiemy, co działa i kiedy optymalizować efekty.

K

KOMUNIKACJA

Poznajemy grupę docelową, stąd wiemy jakim językiem, przekazem i kanałem medialnym rozmawiać z konsumentami klienta. Sprawdzamy czy konsumenci nas słyszą, czy wchodzą z nami w dyskusję, optymalizujemy komunikację, budując prawdziwe doświadczenie konsumenta z marką.

M

MARKETING

Dzisiejszy marketing to umiejętność rozumienia zachowań konsumenta i jego otoczenia. To poszukiwanie trendów i zjawisk. Wykraczamy poza marketing konwencjonalny. Analizujemy, interpretujemy, wchodzimy w skórę klienta, bezustannie poszukujemy innowacyjności i mamy nosa do nowych technologii.

CO CZYNI NAS WYJĄTKOWĄ AGENCJĄ?

Zobacz w jaki sposób pracujemy dla naszych klientów.

1

KOMPETENCJE

Jesteśmy zespołem posiadającym szerokie kompetencje i wieloletnie doświadczenie, zarówno w pracy z klientami jak i po stronie klienta.
Dlatego najlepiej rozumiemy potrzeby i oczekiwania wobec pracy z agencją.
 
2

DEDYKOWANE ZESPOŁY

Do pracy z klientem podchodzimy wyjątkowo. Dedykujemy zespół, który na stałe go obsługuje, rozumiejąc jego potrzeby oraz wymagania. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego nasi klienci czują się z nami wyjątkowo.
 
3

DEFINIUJEMY POTRZEBY

Zanim rozpoczniemy pracę z klientem dokładnie poznajemy jego potrzeby i cele. Określamy grupę docelową, insight i przygotowujemy strategię wraz z ideą. Dlatego nasze kreacje i komunikacja trafiają do konsumentów.
4

ANALIZA

Każda kampania jeszcze w czasie jej trwania jest analizowana i optymalizowana pod kątem skuteczności i wyznaczonych celów.
Dbamy o wyniki i efekty, założone w strategii.
 
5

DETALE

Każde napisane słowo, każda stworzona kreacja jest przez nas drobiazgowo przemyślana i dopracowana. Uważnie przyglądamy się konsumentom, do których chce dotrzeć klient, aby jak najlepiej ich zrozumieć. 
 
6

PASJA

Agencje tworzą ludzie, którzy kochają to co robią. Śledzimy trendy, najnowsze badania, uczestniczymy w wydarzeniach branżowych. Wszystko to aby naszą pasję przełożyć na pracę z klientami.